0

Вопросы и ответы

Как да променя паролата си за моя акаунт?

Забравили сте паролата си? Няма проблем! Възстановете паролата си за 2 минути с тези прости инструкции.

  1. В прозореца за влизане в Моят акаунт щракнете върху иконата "Забравили сте паролата си?".
  2. Въведете имейл адреса, който сте предоставили при регистрацията си в сайта, в празното поле.
  3. Готово! На регистрирания ви имейл адрес ще бъде изпратен имейл с новата ви парола.
Как мога да редактирам поръчката си и да направя промени в нея?

За да направите промени в поръчката си, моля, свържете се с нас:

  1. Обадете ни се на: {phonenumber}
  2. Изпратете имейл на адрес: email.
  3. Свържете се с отдела за обслужване на клиенти: http://gradinamax.bg/support.
Има ли гаранция за закупения продукт?

Да, има 30-дневен гаранционен срок.

Можете да прочетете гаранционните условия тук.

Как се подготвя разсадът за транспортиране?

Преди да бъдат изпратени, кореновата система на растенията се хидратира добре. Следващата стъпка е кореновата система да се постави в специализирана смес от почва, торф и хидрогел и да се увие с фолио, като се създаде така наречената бала.

За повече информация относно подготовката на разсада за транспортиране и опаковането на растенията, кликнете тук.

Как можете да се свържете с нас?
  1. По телефона на номер: {phonenumber}
  2. Чрез изпращане на електронна поща на адрес: email
  3. Като се свържете с отдела за обслужване на клиенти: http://gradinamax.bg/support
Къде се намираме?

Фирма GRADINAMAX се намира на адрес:

Складовете ни са разположени в цяла.

В кои градове се извършва доставката?

Доставяме пратки в цялата страна. Пратките се изпращат от Pocztex - полска пощенска куриерска служба.

Подробна информация за доставката можете да получите тук.

Как да направя поръчка?

Начини за подаване на поръчка:

  1. Поръчки по телефона на номер {phonenumber}
  2. Поръчки по интернет

За повече информация как да направите поръчка в онлайн магазина GRADINAMAX, отидете на връзката

Не мога да вляза в Моят акаунт, какво да направя?

Ако не можете да влезете в Моят акаунт, възстановете паролата си:

  • Щракнете върху бутона "Забравена парола".
  • Въведете имейл адреса си и натиснете "Изпрати".
  • Ще получите съобщение на електронната си поща с новата си парола, въведете я, за да влезете в потребителския си панел.
Как да платя поръчката си?

Методи на плащане:

  1. Наложен платеж, плащане в брой при доставка на пакета.
  2. Онлайн, като използвате интернет услугата ''Przelewy 24''.

Научете повече за начините на плащане тук

Каква е възрастта на разсада?

Възрастта на разсада зависи от вида на растението и сезона.

Подробна информация за размера на растенията ще ви предоставим по телефона или по имейл, веднага щом всички разсади са в склада ни.

Какво е промоционален код и как да го получа?

Промоционалният код ви дава право на еднократна отстъпка за дадена продуктова гама. Получавате го, като се абонирате за нашия бюлетин. Промо кодът включва:

  • отстъпка за определени продукти
  • Безплатна доставка
  • подаръци от нашия магазин
  • отстъпка от стойността на поръчката

Всеки промоционален код има ограничен срок на валидност. Трябва да я използвате в рамките на определен период от време, след което тя става невалидна.

Станете клиент на нашия магазин, получавайте промо кодове и купувайте продукти на атрактивни цени, спестявайте и събирайте точки за лоялност

Каква е "Моята градина" забележка?

Харесвате даден продукт, но не искате да го купите веднага? Няма проблем. Добавете го в "Моята градина"!

Създадохме "Моята градина" или списък с желания, така че винаги да имате достъп до продуктите, които ви интересуват. "Моята градина" е полезна, ако сте избрали продукт, но:

  • все още искате да помислите за закупуването му.
  • сезонът все още не е започнал.
  • в момента не разполагате с него на склад.
  • искате да го купите по-късно.
Какво представлява потребителският акаунт и как да го използвате?

Потребителският акаунт е вашият личен клиентски панел, в който се съхранява информация, която ще ви улесни при пазаруването в нашия онлайн магазин. Със създаването на потребителски акаунт можете да:

  • Проследяване на историята и статуса на поръчките ви.
  • Проверете състоянието на точките в програмата за лоялност.
  • Добавете любимите си продукти в отметките "Моята градина".
  • Управлявайте абонамента си за бюлетин.


Ние използваме бисквитки за предоставяне на услуги. Преглеждайки уебсайт, вие се съгласявате с използването на бисквитки Повече информация.