Телефон за връзка с нас
0035924929260
0

Въпроси и отговори

Как да променя паролата си за моя акаунт?

Забравили сте паролата си? Няма проблем! Възстановете я за 2 минути с тези прости инструкции:

  1. В прозореца за влизане в “Моят акаунт” щракнете върху иконата "Забравили сте паролата си?".
  2. Въведете имейл адреса, който сте предоставили при регистрацията си в сайта, в празното поле.
  3. Готово! Ще бъде изпратен имейл с новата ви парола.
Как мога да редактирам поръчката си и да направя промени в нея?

За да направите промени в поръчката си, моля, свържете се с нас:

  1. Обадете ни се на: +359 24929260
  2. Изпратете имейл на адрес: office@gradinamax.bg 
  3. Свържете се с отдела за обслужване на клиенти: http://gradinamax.bg/support.
Има ли гаранция закупеният продукт?

Да, има 30-дневен гаранционен срок.

Можете да прочетете гаранционните условия тук.

Как се подготвя разсадът за транспортиране?

Преди да бъдат изпратени, кореновата система на растенията се хидратира добре. Следващата стъпка е да се постави в специализирана смес от почва, торф и хидрогел и да се увие с фолио, като се създаде така наречената бала. За повече информация относно подготовката на разсада за транспортиране и опаковане на растенията, кликнете тук.

Как можете да се свържете с нас?
  1. По телефона на номер: +359 24929260
  2. Чрез изпращане на чрез изпращане на имейл: office@gradinamax.bg
  3. Като се свържете с отдела за обслужване на клиенти: http://gradinamax.bg/support
Къде се намираме?

Gradinamax Extra SRL, RO38458740, J05/2886/2017

str. Moliere nr. 42, 410555 Oradea, jud. Bihor, Romania.

В кои градове се извършва доставката?

Доставяме пратки в цялата страна. Пратките се изпращат от Econt – полска пощенска куриерска служба.

Подробна информация за доставката можете да получите тук.

Как да направя поръчка?

Начини за подаване на поръчка:

  1. На телефонен номер +359 24929260
  2. Поръчки по интернет

За повече информация как да направите поръчка в онлайн магазин gradinamax.bg клиекнете тук.

Не мога да вляза в своя акаунт, какво да направя?

Ако не можете да влезете в раздел “Моят акаунт”, възстановете паролата си, като:

  • кликнете върху бутона "Забравена парола"; 

  • въведете имейл адреса си и натиснете "Изпрати";

  • ще получите съобщение на електронната си поща с нова парола. Въведете я, за да влезете в потребителския си профил.

Как да платя поръчката си?

Методи на плащане:

  1. Наложен платеж, плащане в брой при доставка на пратката.
  2. Онлайн, като използвате интернет услугата Epay.bg

Научете повече за начините на плащане тук

Каква е възрастта на разсада?

Възрастта на разсада зависи от вида на растението и сезона.

Подробна информация за размера на растенията ще ви предоставим по телефона или по имейл, веднага щом всички разсади са в склада ни.

Какво е промоционален код и как да го получа?

Промоционалният код ви дава право на еднократна отстъпка за дадена продуктова гама. Получавате го, като се абонирате за нашия бюлетин. Промо кодът включва:

  • отстъпка за определени продукти;
  • безплатна доставка;
  • подаръци от нашия магазин;
  • отстъпка от стойността на поръчката.

Всеки промоционален код има ограничен срок на валидност. Трябва да го използвате в рамките на определен период от време, след което той става невалиден. Станете клиент на нашия магазин, получавайте промо кодове и купувайте продукти на атрактивни цени. Спестявайте и събирайте точки за лоялност.

Какво представлява раздел "Моята градина"?

Харесвате даден продукт, но не искате да го купите веднага? Няма проблем. Добавете го в "Моята градина"! Създадохме този раздел, така че винаги да имате достъп до продуктите, които ви интересуват. "Моята градина" е полезна, ако сте избрали продукт, но:

  • все още искате да помислите за закупуването му;
  • сезонът все още не е започнал;
  • в момента не разполагаме с него на склад;
  • искате да го купите по-късно.
Какво представлява потребителският акаунт и как да го използвате?

Потребителският акаунт е вашият личен клиентски профил, в който се съхранява информация, която ще ви улесни при пазаруване в нашия онлайн магазин. Със създаването на потребителски акаунт можете да:

  • проследявате историята и статуса на поръчките си;
  • проверявате състоянието на точките в програмата за лоялност;
  • добавяте любимите си продукти в раздел "Моята градина";
  • управлявате абонамента си за бюлетин.


Gradinamax използва бисквитки, за да подобри вашето пазаруване на нашия уебсайт. Ако продължите да използвате нашите услуги, ще приемем, че сте съгласни с използване на бисквитки.