Полагаме всички усилия, за да сме сигурни, че сте доволни от покупките си от нашия магазин gradinamax.bg. Преди да изпратим, разсадът, семената, луковиците и корените се проверяват двойно от нашите специалисти. Все пак имайте предвид, че това са живи растения и пътуването не е естествената им среда. Всяко растение може да реагира по различен начин на условията на транспортиране, дори да изсъхне. Същото се случва и в случай на неправилно засаждане. Ако сте получили изсъхнало растение, моля, свържете се с нас. Гарантираме безплатна замяна!
Ако все още не сте доволни от продуктите, моля, върнете ги в оригиналната опаковка, заедно с копие от фактурата, на следния адрес (Gradinamax Oksana Wieckowicz, Poland Zgierz, ul. Barwnikowa 10, 95-100, NIP: 927-185-49-48) Моля, попълнете следния формуляр с всички необходими данни. Можете да изтеглите формуляра от тук.
Можете да се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти в рамките на 90 дни, за да подмените растението си. Учтиво ви молим да спазите този срок, в противен случай заявката ви няма да бъде обработена.
В рамките на максимум 4 дни ще ви информираме за решението си да заменим растението. В рамките на тези 4 дни екипът ще обработи рекламацията и ще вземе решение относно безплатната доставка на стоките.
В случай на успешна рекламация разходите за доставка се покриват от нашата компания. Ще получите ново растение от нас без допълнителни разходи. Освен това нямаме очакване към вас да върнете стоките! Претенцията се основава на снимки на повредените резници, както и наличен наш етикет/градински етикет.
Рекламацията се осъществява, като:
Предоставяме снимки на рекламираните разсади с нашите етикети.
Ако клиентът се е свързал с нашия отдел за обслужване на клиенти в рамките на 30 дни.
Моля, имайте предвид, че не носим отговорност за неблагоприятни метеорологични условия, като слана, градушка, дъжд или суша.
Пренебрегването на правилата за засаждане на разсад ще повлияе на правилното развитие на растението. Обърнете внимание на характеристиките на продукта, преди да го купите.
Въпреки това, ако желаете да ви бъде възстановена сумата, моля, изпратете растението обратно до нашия адрес, приложете копие от фактурата и писмено заявление за отказ от договора. Декларацията трябва да включва:
При получаване на пратката нашият екип ще оцени състоянието на разсада и ако претенцията е основателна, парите ще бъдат преведени по сметката на купувача в рамките на четиринадесет работни дни след получаване на положително решение за връщане.