Магазинът Gradinamax Oksana Wieckowicz приема онлайн поръчки 24 часа в денонощието. Обработката на поръчките започва на следващия работен ден след тяхното подаване. Поръчките се обработват и изпращат в съответствие с таблицата за датата на изпращане на всяка категория.
Не е необходимо да чакате няколко седмици или месеци, за да направите поръчка, тъй като поръчките, направени преди началото на сезона и по време на сезона, ще бъдат изпратени едновременно.
Продукт |
Период на изпращане на поръчката |
Семена |
През цялата година |
Гъби |
През цялата година |
Ягодов разсад |
През цялата година |
Здраве на овощната градина, Грозде, Плодни дръвчета Колонни дървета, Плодни храсти |
През цялата година |
Разсад от рози |
През цялата година |
Декоративни растения |
През цялата година |
Цветни луковици Есен |
от август до ноември |
Цветни луковици Пролет |
март до май |
Посадъчен материал за картофи |
март до май |
Горепосочените дати могат да бъдат променени поради метеорологичните условия.
Обработката на поръчките се извършва от 9:00 до 19:00 ч. Семената и мицелите се изпращат на следващия работен
ден, след като направите своята поръчка.
Поръчките за сезонен асортимент, направени по време на сезона, се обработват на следващия работен ден след получаване на поръчката. Горепосочените срокове могат да се променят поради метеорологични условия, които възпрепятстват безопасното транспортиране на растенията.
Ако искате да закупите избрани видове и сортове:
Въведете името на сорта в лентата за търсене и търсете.
Кликнете върху "Каталог на продуктите" и отидете в избраната от вас категория.
Използвайте филтрите вляво, за да стесните критериите за търсене.
В раздела на избрания продукт щракнете върху бутона “КЪМ КОЛИЧКАТА”
След това можете да добавите още продукти, като натиснете бутона : "ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ ДА КУПУВАТЕ" или преминете към касата, като кликнете върху бутона "НАПРАВИ ПОРЪЧКА".
След като добавите всички продукти, от които се интересувате, преминете към поръчката, като кликнете върху "PLACE ORDER" или кликнете върху иконата с количката и сумата в горния десен ъгъл на страницата.
Въведете промоционалния си код (ако имате такъв) в предвиденото за това поле, кликнете върху зелената стрелка и сумата за поръчката ви ще бъде изчислена автоматично.
Кликнете върху бутона "Направи поръчка" и попълнете формуляра с личните си данни и тези за контакт.
След това кликнете върху бутона “ПОРЪЧАЙ И ПЛАТИ”.
Когато изберете метод за онлайн плащане, системата автоматично ще ви пренасочи към уебсайта PayU, където можете бързо и сигурно да платите, като използвате онлайн банкиране или платежна карта.
След като направите поръчката, на посочения от вас имейл адрес ще бъде изпратено потвърждение заедно с индивидуалния номер на поръчката №...
Ако имате нужда от помощ при подаване на поръчка – използвайте онлайн чата. Това е най-бързият начин да се
свържете с наш консултант.
"Моята градина" е каталог на вашите любими и интересни продукти.
"Моята градина" е раздел за вашите любими и интересни продукти. Изключително полезен е, когато сте избрали даден
продукт, но:
Добавяйте статии в раздела "Моето ръководство" и създайте удобна колекция от любимите си статии.
С регистрацията си в нашия сайт създавате клиентски акаунт, чрез който ще получите
- достъп до панела за клиенти, където се съхраняват данните ви за контакт и историята на поръчките.
- достъп
до програмата за лоялни клиенти, която ви позволява да спестите допълнително 10% от покупките в нашия онлайн
магазин.
- достъп до разширени промоции и специални оферти
- подкрепа от наш специалист, който ще
отговори на вашите въпроси относно асортимента или работата на уебсайта
След регистрацията на предоставения от вас имейл адрес ще бъде изпратено съобщение с връзка за потвърждаване на регистрацията. За да завършите регистрацията, кликнете върху връзката, предоставена в имейла, и така вече можете да се възползвате от всички привилегии на клиентския профил в нашия магазин. Докато регистрацията не бъде потвърдена, входът в системата ще бъде блокиран. Информацията за непотвърден акаунт (регистрация) се съхранява в базата данни в продължение на седем дни, след което се изтрива автоматично.
Ако желаете да промените или коригирате данните си, можете да го направите, след като влезете в панела за клиенти в раздела "Моят профил".